Hej rödahår...

Äntligen tid för ett inlägg!Har inte haft så mycket tid skola,innebandy,kompisar osv.
Idag så gick jag upp i god tid för skulle vara vid v-ås hallen halv elva,så gick upp och duschade vid nio.
Tänkte då kan jag ta det lugnt.Men när jag kommer ut från duschen så ser jag att jag har missade samtal och två sms... där det tog att dem hade sagt fel tid när vi skulle vara där,vi skulle tydligen vara där 09.30 isället få 10.30!
Skoja inte om att jag fick panik men jag är ju så snabb så jag kom dit 09.40 typ, bra gjort av mig!
Att jobba på vm var inte det roligaste inte så mycket folk men blir nog mer under veckan.

Jag,Felicia och Stina drog hem vid två typ,hade det skit kul på bussen haha.
Stina bytte buss på stan sen stannade jag och Felicia på stan ett litet tag
skulle köpa hårfärg...


Säger bara hej rödahår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0