måste bli bättre på att uppdatera!

Inte uppdaterat på länge jag är sämst på det!Men ska försöka göra mitt bästa men min data dampar orkar inte sätta på den så just nu sitter jag på mammas.Idag var jag allafall ledig,vaknade tidigt så jag passade på att läsa lite till spanska provet som är imorgon men det blev inte så mycket plugg av det.Tittade på tv ett tag sen började jag fixa mig lite sedan bussen ner till stan.Köpte ett par leggings med dragkedja och en blå shorta och tre par örhängen.När jag hade gått ett tag på stan så gick jag upp till oxen och solade.Sedan ner igen och köpte en macka sen tog jag bussen till penti och tränade.Kom hem vid fem bytte om till ett par andra tränings kläder sen åkte ännu iväg på innebandy träning.På träningen fick jag en armbåge i ögat,kan säga att jag är lite blå haha.
Nu hinner jag inte skriva mer måste åka och hämta systers cykel som jag lånade när jag skulle till bussen innan stan... förlåt syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0